Routines - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu Routines - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu

Routines

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

22 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een weekje weer een verslag, dit keer zal ik wat meer over mijn stage praten, sinds nog niet iedereen echt weet wat ik hier doe, behalve dat het me uitstekend bevalt en dat de stad me goed behandeld, maar dat hadden jullie misschien al wel gezien en gelezen.

Laat ik eerst maar weer beginnen met vorig weekend. Vrijdag ben ik eerst met wat mensen uit Utrecht, die ik ken via de Great Game in Istanbul, naar de musical 'We Will Rock You' geweest. Dit was me al aangeraden van mijn SLB'er, en ik dacht nou dat doen we maar! Was een mooie avond, met nog wat pints aansluitend. Zaterdag ben ik langs de Thames gegaan, een beetje 'sightseeing' met Shem en in de avond ging ik nog met haar stappen. Naar club Fabric, techno feestje. Hele leuke maar ook rare avond. Iedereen daar push drugs, en om de meter werd je weer wat anders aangeboden. Alles afgeslagen, maar toen ze erachter kwamen dat we uit Nederland kwamen werd het er niet beter op! Met 200 decibel had ik een aardige ruis in de oren, om 6 uur thuis te komen en ik was behoorlijk na de klote na zo'n lange dag. De volgende dag ging in nog lunchen met mijn huisgenoot Giuseppe, omdat het zijn laatste dag hier was. Toen was het weekend alweer voorbij, en ging de volgende werkweek weer van start.

De stage is nu iets meer routine, alles wat moet gebeuren gaat steeds soepeler. Op het kantoor zit ik eigenlijk met 2 mensen. Dit is op een zolderkamer op de vierde verdieping van een gebouw dat 10 keer zo hoog als breed is. Misschien helpt dit om mijn werkplek te visualiseren. Met een schuin plafond ook nog. Maargoed dit maakt niet veel uit, het is allemaal prima te doen. Telefoontjes aannemen, e-mailtjes handelen, classificaties maken voor klanten etc. Dit zijn de dingen waarmee ik nu bezig ben. Hierbij komt dan nog het onderzoek dat ik moet gaan doen voor het bedrijf. Ik doe een marketing stage, dus ik moet kijken hoe ik het beste van Prescan naar buiten kan laten komen. Deze week moet ik nog 3 verslagen inleveren voor Saxion, hopen dat ik die vandaag afmaak.

Na vandaag ga ik weer eens een heel leuk weekend tegemoet. Mijn ouders komen hier speciaal voor mijn verjaardag, en gaan we veel uit eten en speciaal voor mijn zusje de Primark opzoeken. Nog niet alles is ingevuld, maar dat houd het wel leuk! Ik hou niet zo van routines in de weekenden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Ruben

Student van Saxion Hogeschool Enschede. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik in Engeland, Zuid Korea en Maleisië gewoond waarin ik zowel mijn stage, afstudeerstage en mijn minor in het buitenland heb afgerond.

Actief sinds 07 Feb. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 8828

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Afstudeerstage in Maleisië - Kulim

03 September 2013 - 16 Januari 2014

Studeren in het buitenland - Gangnam Style

26 Januari 2013 - 29 Juni 2013

London baby!

Landen bezocht: