There we are again! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu There we are again! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu

There we are again!

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

15 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, dus doe ik dat nu maar weer! Ik ben net thuis van stage, en heb de eerste echte week erop zitten. Het is wel even wennen, maar ik denk dat het wel goed komt. Maar ik als nachtbraker en gediplomeerd uitslaper heb nog wel wat ontwenningsverschijnselen.

Vorig weekend heb ik vrij rustig doorgebracht. Vrijdag weer naar de pub geweest met de Spanjaardjes en allemaal andere studenten, ging weer goed! Na een aantal pints en een lege maag toch naar huis gegaan, dat is ook iets om aan te wennen. Daarna wou ik nog naar Giuseppe gaan in Covent Garden, maar dit was geen succes. Alles sluit om 2 en ik was er pas om 12, dus werd het eigenlijk linea recta weer naar huis.

Zaterdag ben ik erop uitgegaan om een beetje van de stad wat te verkennen. De foto's hebben jullie vast ook wel gezien. Op de zaterdag avond was het plan om te gaan stappen, bij Ministry of Sound. Maar helaas ging dit wat anders dan gepland. Om 11 uur waren we bij onze bovenburen, om in te drinken. Maargoed, Spanjaarden zullen Spanjaarden niet zijn als ze niet gingen koken. Hierdoor gingen we pas om half 1 weg. Heb wel aantal leuke mensen ontmoet, dus ik heb me wel vermaakt!

We waren dus ook pas rond 2 uur bij Ministry of Sound. Normaal gesproken geen probleem, want het sluit pas om 7. Maar er stond een rij van anderhalf uur, en toen was voor mij de pret er een beetje van af. En er kwam alweer een ambulance aan, dus was het weer zover. Ik wou toen een taxi vragen of we met hem meekonden naar huis, maar op de achterbank gingen de mensen die net werden gedropt even kotsen. Toen ik het zag was het 'you know what, nevermind!'.

Op de zondag ben ik nog naar het Chinese Nieuwjaar geweest, de viering op Trafalguar square wel te verstaan. Hier was ik niet al te lang, mede door het weer en dat er iemand voor de ondergrondse was gesprongen waardoor het onmogelijk was om er vroeg te zijn.

Nu heb ik alweer de eerste echte werkweek erop zitten, en het ging sneller dan verwacht. Dit kwam voornamelijk omdat het een hele rustige werkweek was. Woensdagavond ben ik nog naar de universiteits pub geweest met Giu en Adrian. Hier gingen we ManU tegen RealMadrid kijken. Ik heb mezelf wel vermaakt met Spanjaarden en excentrieke Engelsen. Die kunnen best tekeer gaan. Na een aantal pints heb ik toch besloten om naar huis te gaan. Ik moet tenslotte wel werken, vandaagis het alweer de laatste dag van deze week. En ik heb al zeker leuke plannen voor het weekend. Vanavond ga ik eerst naar een musical ‘We Will Rock You’ in het Dominion Theatre bij Tottenham Court Road. Dit lijkt me wel wat, altijd leuk zo’n show in Engeland. Zaterdag ga ik met Shemara weer op stap, en ga ik een beetje rondkijken bij de toeristische trekpleisters van London. Voor de rest weet ik het nog zo niet, dus ik laat me weer verrassen!

  • 15 Februari 2013 - 20:33

    Je Nichie:

    Euhm neefje jij was daar toch voor stage??? Ik lees alleen maar over bier drinken....

  • 16 Februari 2013 - 12:38

    Ruben:

    Ja nichtje ik schrijf alleen dingen die worden gezien als raar, apart en vreemd van mijn kant. Daarom zo weinig over de stage, daar ben ik 24/7 mee bezig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Ruben

Student van Saxion Hogeschool Enschede. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik in Engeland, Zuid Korea en Maleisië gewoond waarin ik zowel mijn stage, afstudeerstage en mijn minor in het buitenland heb afgerond.

Actief sinds 07 Feb. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8824

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Afstudeerstage in Maleisië - Kulim

03 September 2013 - 16 Januari 2014

Studeren in het buitenland - Gangnam Style

26 Januari 2013 - 29 Juni 2013

London baby!

Landen bezocht: