Oh look at the time.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu Oh look at the time.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ruben Dimmendaal - WaarBenJij.nu

Oh look at the time..

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

15 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer een tijdje geleden, dus plaats ik hier nog wel wat voor jullie om te lezen hoe het met mij gaat, en wat ik zoal doe hier.

Omdat het al een tijdje geleden is, zal ik beginnen bij het weekend van 2/3 maart. Op de vrijdag was het weekend, en heb ik wat biertjes gedronken met de huisgenoten! Ook gezellig! En omdat het het laatste weekend was van mijn Spaanse huisgenoot, Adrian, ging er veel drank door heen met een aantal mensen. Het was lastig om dan nog uit te gaan, omdat op vrijdag alles om 12 uur dichtgaat, met een uitzondering van 1 uur. Misschien herhaal ik mezelf hier op een vorige post, het is al weer een tijdje geleden he. Na de vrijdag, zijn we op zaterdag naar camden town/market gegaan. Boel gezien weer, aparte dingen en winkels, maar erg druk. Na een tijdje toch maar een pub ingedoken, altijd fijn zo'n vertrouwde omgeving! In de avond weer thuisgekomen, rond 1 uur, wat hier aardig laat is. Aangezien de meeste Engelsen toen alweer over de straten schreeuwden en de drank er weer uit gooien, vond ik mezelf behoorlijk nuchter. Op de zondag geslapen tot een uurtje of 1, en het regende toch, dus was er niet zoveel te doen. Ben door alle toeristische dingetjes al heengewandeld in de eerste paar weken. Zondag nog voetbal gekeken met een biertje en toen was het weekend alweer voorbij! Maandag was Adrian echt weg, en kwam er een nieuwe gozer bij. Eentje uit Nieuw Zeeland, maar dat is een apartn. Die zie ik niet zo veel, en is veel op zijn kamer met zijn vriendin. Ik heb geen idee wat hij allemaal uitspookt daar.

Met stage is het nu veel inhoudelijker, en veel meer onderzoek komt eraan te pas, en verveel me er niet! Als de zuster over een week op vakantie gaat heb ik het helemaal druk! Maar nu is het al wel redelijk bekend, dus ik denk dat ik dat wel aan kan.

Toen de week voorbij was, ging ik met 2 meiden naar Chinatown, waar een Nederlandse pub zat! Met bitterballen en een pintje was ik o zo gelukkig, ik heb me zeker vermaakt die avond! Maar weer om 12 uur naar huis, de toko was gesloten en zo'n beetje alles in London dan. Blijft jammer. De volgende dag ging ik met mijn huisgenoten een beetje rondkijken in South Kensington, een nogal rijke buurt met mooie huizen en een boel gouden dingen. Na een paar oeh en ah's weer naar huis gegaan, moest strijken. Wat een klote gedoe. Dat wassen en drogen ook. Ik pleur alles er maar in en dan maar 40 graden en dan komt het vast wel goed. Toch?

Zaterdag avond zijn we weer gaan stappen, dit keer naar Tiger Tiger. Leuke club, 3 zalen, met club, pop, house, dance, en een zaal voor 70/80s muziek. Met prijzige drankjes is het weer niet gelukt om op te gaan in de Engelse levensstijl, namelijk al kotsend over de dansvloer te bewegen. Hè wat baal ik daarvan. Om 3 uur naar huis gegaan, met een BigMac in de maag. Ik was met een paar mensen die nogal honger hadden, vond het niet kunnen maargoed.

De volgende dag uitgebrakt, en heb ik weer boodschappen en al het andere benodigdheden gehaald. Bananen, manderijnen, pasta, wat te drinken... Na een paar biertjes in de avond was het ook weer tijd om onder de wol te gaan, want maandag is gewoon een klote dag. Bijna verslapen, dit is me al bijna een paar keer gebeurt. Maar ik kan gewoon om 10 over 8 opstaan om redelijk op tijd aan te komen! Ik probeer wel vroeger te gaan maar dat gaat echt niet!

Na de week weer te hebben overleefd, is het eindelijk weer weekend. Nog geen plannen, maar ik weet wel dat het St. Paddy's Day is zondag. Dat betekend dus drinken overdag! Ik kijk er nu al naar vooruit!

Aan iedereen de groeten over het water, en ik hoop dat het allemaal een beetje gelezen word en dat ik het niet voor niets doe! Oh kijk nu, de tijd vliegt! Tijd om wat anders te gaan doen! Laterrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Ruben

Student van Saxion Hogeschool Enschede. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik in Engeland, Zuid Korea en Maleisië gewoond waarin ik zowel mijn stage, afstudeerstage en mijn minor in het buitenland heb afgerond.

Actief sinds 07 Feb. 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 8832

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Afstudeerstage in Maleisië - Kulim

03 September 2013 - 16 Januari 2014

Studeren in het buitenland - Gangnam Style

26 Januari 2013 - 29 Juni 2013

London baby!

Landen bezocht: